Zainaugurowaliśmy oficjalne uruchomienie testowego serwera MoonGate: Legends of Aria w wersji Final Alpha :)

Nasz klaster i serwer otrzymał - tak jak i wcześniej - nr 1 w ramach sieci Wydawcy gry - co sprawia, że będzie on łatwy do odszukania/ identyfikacji.

Zalogowanie na serwer wymaga posiadania wykupionej licencji klienta gry (jedynie osoby posiadający licencję gry mogą zalogować się do sieci Citadel i na nasz serwer), oraz pobrania samej gry w wersji 0.5.1b (linki poniżej):
Kup grę w wersji Final Alpha
Pobierz klienta gry Legends of Aria w wersji Final Alpha - wersja 0.5.1b

Po uruchomieniu gry :
a) autoryzujemy swój dostęp poprzez wklejenie lub wpisanie unikatowego klucza otrzymanego po zakupieniu gry - w oknie tytułowym - w rubryce "enter access code" (prawy górny róg ekranu). Czynimy to tylko za pierwszym razem, kolejne uruchamianie gry nie wymaga powtórzenia tego punktu
b) na panelu wyboru serwera (lista serwerów) zaznaczamy serwer [EU] Aria MoonGate i wciskamy przycisk "Connect" w opisie serwera po jego prawej stronie.

W przypadku, jeżeli lista serwerów nie będzie aktywna lub nie zobaczycie na niej naszego serwera (co ma miejsce między oficjalnymi fazami testów - gdy Citadel deaktywuje listę ), aby zalogować się na nasz serwer w polu "adress" poniżej listy serwerów wpisać należy cluster1.shardsonline.com:5032
i wcisnąc przycisk connect.

Zostaniecie przeniesieni do testowego okna tworzenia postaci a następnie - po jej stworzeniu - do mapy wyboru lokacji startowej (na chwilę obecną dwóch).

Oprogramowanie serwera jest w fazie intensywnych prac Wydawcy, na bieżąco otrzymywać mamy kolejne pakiety poprawek, z kolei my na bieżąco przekazywać będziemy Wydawcy informacje o zauważonych przez nas błędach i otrzymanych od Was zgłoszenia dot. zarówno błędów jak i niestabilności poszczególnych lokacji świata gry.

Z uwagi na fakt, iż gra nadal pozostaje w fazie Alpha i jej obecny kształt, mechanika, świat w którym się toczy a nawet grafika, nie jest ostateczną wersją handlową prosimy o Waszą wyrozumiałość co do ewentualnych błędów, niedogodności czy też braku optymalizacji np właśnie grafiki. Póki co - z uwagi na trwające testy - jest ona wyświetlana na niższych rozdzielczościach.

Do zobaczenia w Celador :)

Serdecznie Was zapraszamy!