Uprzejmie informujemy, iż w najbliższy wtorek – tj. 20.03.2018 r – pomiędzy 8:00 a 9:00 – nastąpi przerwa techniczna w funkcjonowaniu shardu UO MoonGate celem implementacji pakietu poprawek do oskryptowania serwera.
Przepraszamy za niedogodności związane z przerwą techniczną i dziękujemy za Waszą wyrozumiałość.
Lista poprawek:
– wdrożono nowy, zaawansowany system kodowania haseł i innych danych logowania kont graczy w oparciu o silniejsze machanizmy zabepieczenia;
– zaimplementowano – celem wewnętrznych testów – pierwszy pakiet okodowania Systemu Treningu Towarzyszy (Pet Training) – jeszcze nieaktywny dla graczy (do czasu implementacji całości pakietu w kolejnych aktualizacjach);
– wdrożono pakiet poprawek dla niektórych modeli fundamentów budynków graczy,
– usunięto błąd skutkujący możliwością występowania stałych statlostów w przypadku stworów takich jak Shadow Wyrm, Dragon Wolf, Dread Spider, Serpentine Dragon, Tsuki Wolf, Phoenix;
– skorygowano okodowanie herosa Cora z Covetous – zgodnie z EA/OSI;
– zmodyfikowano – celem dostosowania do EA/OSI – okodowanie NPC takich jak Djinn, Ice Wyrm, Mercuito, Obsidian Wyvern, Orc Engineer oraz questowego NPC Tallinina;
– skorygowano niepoprawne funkcjonowanie teleporterów dla niektórych rodzajów łodzi graczy;
– zwiększono obszar towarzyszy graczy objęty opcją follow;
– wyeliminowano błąd skutkujący niepoprawnym zliczaniem lucka z Tenth Anniversary Sculpture (bonus za staż) w wyniku niezgodności okodowania tego rewardu z obecnymi czasookresami dla Veteran Rewardów;
– przemodelowano AI Maga dla NPC celem zwiększenia szansy na rzucenie czaru wysokopoziomowego;
– wdrożono pakiet korekt do okodowania fencing masteries;
– System Cleanup Britania gwarantować będzie poprawną ilość punktów za antyczny SOS;
– poprawiono efekty czaru Chain Lightining podczas śmierci stworów;
– usunięto błąd skutkujący nadawaniem niektórym parametrom w grze ujemnych modyfikatorów w konsekwencji posiadania wysokich poziomów luck;
– opóźnienie użycia zdolności detect hidden zostało zwiększone z 6 do 10 sekund (zgodnie z EA/OSI);
– wdrożono pakiet poprawek okodowania dla Salvage Bag;
– zaimplementowano mechanizm administrowania czasookresem znikania porzuconych przedmiotów w grze;
– usunięto błędy w okodowaniu Clockwork Assembly niezbędnego w produkcji golemów;
– dostosowano do EA/OSI okodowanie części ekwipunku m.in. Conjurer Garb, Conjurer Garb Harbringer, Robe of the Eclipse, Oil Flask;
– wyeliminowano krytyczny exploit w systemie BOD umożliwiający zwielokrotnienie ilości jednocześnie wykonywanych BOD – ponad limity EA/OSI oraz wdrożono korektę okodowania eliminującą potencjalny crashbug w tym systemie.