MoonGate - Polski Serwer Ultima Online, Valheim, Legends of Aria, World of Warcraft, ArcheAge, Conan Exiles
Skip

Pakiet aktualizacji – serwer UO – 06.01.2019

Uprzejmie informujemy, iż w najbliższą niedzielę  – tj. 06.01.2019 r – pomiędzy 14:30 a 15:00 – nastąpi przerwa techniczna w funkcjonowaniu shardu UO MoonGate celem implementacji pakietu poprawek do oskryptowania serwera.

Przepraszamy za niedogodności związane z przerwą techniczną i dziękujemy za Waszą wyrozumiałość.

Lista poprawek:
– na serwerze zaimplementowano okodowanie Jewelry Box (więcej pod tym linkiem)
– skorygowano mechanikę działania okodowania Mistical Polymorph Totem, usuwając ujawnione w tym obszarze błędy;
– mechanikę działania regionu Pałacu Paroxysmusa w tym również Ołtarzu Paroxysmusa dostosowano do aktualnych zasad OSI/EA, skorygowano również zasięg terytorialny reguł tego regionu (poprzez objęcie nimi również obszaru bram);
– usunięto ujawnione błędy w działaniu Ołtarzy Peerless oraz mechaniki Chief Paroxysmusa;
– zaktualizowano do obecnych reguł UO treści komunikatów wyświetlanych graczom podczas interakcji z Ministrami Handlu oraz obsługi Mysterious Note w ramach Systemu Loyality City, jest to kolejna poprawka przed wdrożeniem tego systemu na kontynencie Felucca naszego Shardu (na OSI działał on w miastach Trammel);
– zmodyfikowano okodowanie Trade Crates przed planowanym wdrożeniem na serwer bestialskiego Krampusa i jego hordy;
– wdrożono pierwszy pakiet plików przewidzianych dla funkcjonalności nowego Systemu Dynamicznych Questów;
– zaimplementowano nowe rodzaje włosów i bród dla postaci graczy, jako uzupełnienie funkcjonalności HAB (Hair and Beard) Promotional Tokenu;
– skorygowano okodowanie The Hovering Wisp, przedmiot ten nie będzie już dłużej wymagał receptury do stworzenia, a sama receptura nie będzie już dostępna jako nagroda za wykonanie questów Hearthwood;
– wdrożono korekty eliminujące pozostałe ujawnione niezgodności w działaniu Shrine of Singularity względem EA/OSI;
– mechanikę działania Sacrifical Altar dostosowano do obecnych reguł gry (dodatku Endless Legend);
– narzędzia tkackie zmieniać będą od teraz kolor wykonanych tkanin mając na względzie kolor użytych przez gracza nici;
– efekty bonusu Gift of Life – będą w trakcie jego działania wyświetlały się na paskach aktywnych buffów, również po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu do gry;
– broń objęta efektem Attuned będzie od teraz poprawnie absorbowała obrażenia, z uwzględnieniem testu odporności – zgodnie z oficjalnymi regułami gry;
– skorygowano mechanikę utraty staminy dla stworów/zwierzaków, poprzez wyeliminowanie zapisów zdublowanych w tym obszarze po zmianach zawartych w aktualizacji z 21.12.1028 r;
– zoptymalizowano okodowanie wyszukiwarki vendorów graczy poprzez usunięcie zapisów odnoszących się do już niestosowanych reguł.
– zdolności treningowe Cold Drake – rzadkiego peta możliwego do pozyskania w toku poszukiwań skarbów, dostosowano do obecnych oficjalnych zasad gry;
– zaimplementowano pakiet małej niespodzianki poświątecznej, która trafi niebawem na Wasze konta w grze;
– recipe book uzupełniono o brakującą właściwość blessed;
– Stygian Drake nie będzie już tracił 50% swoich statystyk po oswojeniu przez gracza;
– narzędzie cieśli – Carpentry Satchels otrzyma od teraz szansę 1/500 na drop losowego deedu na elficki mebel;
– szansa dropu runika przy wykorzystaniu Craftsman Satchel została ustawiona na aktualnym poziomie zasad OSI/EA;
– System Daily Rares uzupełniono o brakujące przedmioty i dostosowano do aktualnej mechaniki OSI z zastrzeżeniem, iż ich spawn na MG będzie generowany po każdorazowym resecie technicznym z uwagi na okoliczność, iż nie stosujemy u nas codziennych przerw technicznych. Usunięto również ze świata gry niektóre statyczne dotychczas przedmioty, w miejscu których pojawiać się będą od teraz Dailes ;
– barwę łuski Paroxysmus Swamp Dragona ustawiono na zgodną z OSI/EA;
– mechanikę efektów działania uzbrojenia uzupełniono o poprawnie działające efekty Hit Leech;
– okodowanie odpowiedzialne za obsługę Interior Decoratora uzupełniono o brakujące komunikaty i funkcjonalności względem cześci elementów zabudowy domków graczy;
– wdrożono brakujące dotychczas na shardzie przedmioty dostępne na OSI – White Leather Dye Tub, Enormous Venus Flytrap, Harpsichord, Iron Gate, Santa Stattue, Customizable Rounded Door Mat, Customizable Squared Door Mat, Customizable Wall Sign, Spike Head, Picnic Blanket, Deed for a Roasting Pig on Spit, Pulled Pork Platter, Pulled Pork Sandwitch, Blue Marble Fireplace, Gold Marble Fireplace, Green Marble Fireplace, Claw Foot Tub, Staghorn Fern, Crystal Skull, Jade Skull, Obsidian Skull, Spiked Egg Nog;
– uaktywniono możliwość karmienia oswojonych zwierząt poprzez podanie im Pet Parrot.

Post your comment

Facebook X / Twitter Pinterest