Dzisiejszy pakiet poprawek obejmuje kilka aspektów związanych z dalszą optymalizacją i dostosowaniem poszczególnych fragmentów kodu serwera do jego nowego jądra. Aspekt ten traktujemy jako szczególny priorytet, z uwagi na planowane daleko idące zmiany polegające m.in na planowanym wdrażaniu szeregu zautomatyzowanych eventów i questów – w którym to kierunku zmierzają obecnie twórcy gry.
Aktualizacja, wdraża również pierwszy etap kluczowych zmian w obrębie dostosowywania potencjału petów – jako “tanków” względem silniejszych stworów zamieszkujących nasz świat. Przez dłuższy okres czasu, wraz z przyjaciółmi, analizowaliśmy tę kwestię na OSI dostrzegając znaczną dysproporcję w tym obszarze. Na naszym shardzie wykorzystywanie stworów do “tankowania”, często nie wymagało zbyt uważnego zaangażowania Gracza ( parę makr często rozwiązywało sprawę ), co na EA nie ma miejsca.
Zaimplementowane w dniu dzisiejszym zmiany są krokiem, zmierzającym do niewalacji owych różnic co wpłynie również na większy balans klasy Tamera względem innych klas postaci w potyczkach PvM czy np na punktach odradzania się championów.
Wprowadzone zmiany ograniczają również możliwość korzystania z wierzchowców VvV postaciom, które zrezygnowały z aktywnego udziału w tym systemie – o co od dawna wnioskowali aktywnie zaangażowani w ów system Gracze.
Ponadto naprawiliśmy ujawnione błędy w mechanice Eventu Explore the Deep jak również wprowadziliśmy korzystne dla Graczy rozwiązania odnośnie ograniczenia potencjału Slasher of Veils w obrębie Komnaty Cnót.
Pełna lista zmian poniżej:
- kontrolowane zwierzaki będą teraz otrzymywały nieco więcej obrażeń od potworów i bossów . To początek naszych prób lepszego zbalansowania zwierzaków i ich dostosowania do oficjalnych reguł gry, jeśli chodzi o ich zdolność do tankowania głównych bossów bez potrzeby leczenia lub realnego monitorowania zwierzaka;
Testy dla zmian już zaimplementowanych w tym zakresie (w obecnym pakiecie poprawek), zostały przeprowadzone na OSI. - Winch Assembly na górnym pokładzie zatopionego statku w ramach Eventu Explore the Deep został naprawiony i poprawnie ulokowany. Ponadto jego okodowanie zostało zunifikowane z nowym jądrem serwera;
- okodowanie Shadowlords zostało zmodyfikowane i zunifikowane z nowym jądrem serwera;
- okodowanie Peerless Key zostało zmodyfikowane i zunifikowane z nowym jądrem serwera;
- Gracze nie pozostający w Systemie VvV nie mogą już używać wierzchowców VvV;
- Slasher of Veils będzie teraz osłabiony, gdy znajduje się w komnacie cnoty (przesunęliśmy go bardziej na zewnątrz komnaty);
- irytujący dźwięk spamowania dla stworzeń Dungeonu Pogardy został usunięty.